LEO

LEO..... har någon sett någon så känslosam film. jag tror jag grät igenom nästan hela filmen.
Och tänk att det kan bli sådär, på riktigt. Man måste vara försiktig. Tänk på kvällen när man är ute själv, vad mycket det är som kan hända. Det kan hända saker som förändrar hela ens liv.
En riktigt bra film iaf måste jag säga.




Igår blev det inga inlägg, hade mycket at göra... Eller egentligen var jag bara hemma hos elin till typ halv ett sen ringde chefen och frågade om jag kunde börj 14 istället för 18. Och självklart, snäll som man är så ställer man alltid upp.


slut!


Kommentarer
Jag heter Issa

Ja den filmen är verkligen hemsk/bra (:

2008-08-20 @ 14:32:28
Titta in på min blogg http://lexing.blogg.se/

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0