kärlek är ett brev skickad tusen gånger

jag vill tänka tillbaka på våran tid tillsammans.
jag vill känna din kropp intill min.
jag vill veta att du älskar mig.
jag vill känna dina läppar.
jag vill känna ditt leende lysa av lycka.

varför kan det inte bara vara så i verkligeheten?
men kanske, kanske så finns du där. inom honom. längst in, någonstans. kanske du förstår det jag har försögt säga. kan poletten snart faller på plats.
en gång gjorde jag ett försök. men du missförtod mig och det glömdes genast bort.

förlåt mig, förlåt för jag inte har något samvete, förlåt för att det blev som det blev...

Kommentarer
Jag heter Angelica

:( .. vi hjälper varandra hjärtis! <3

2008-08-04 @ 00:04:56
Titta in på min blogg http://schpanki.blogg.se/

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0