känslan är som att vara hög dagen lång

vad är det som fattas? ingenting...
jag har precis kommit underfund med att jag har haft en toppensommar. jag har bara varit hemma förutom en vecka då. annars har jag bara varit hemma och jobbat lite nu i slutet.
men vet ni en till sak? jag känner mig så jävla nöjd. jag har bara gjort saker som jag själv har velat göra. och endel saker som jag bara har varit modig för att göra. och endel saker som egentligen är helt sjuka.
jag har bara varit som jag har velat vara.

och nu såhär i efterhand så känns det så otroligt skönt, men ändå så himmla tråkigt. jag tycker tiden går alldeles för fort. men tur är väl et nu när man återvänt till skolan. förr fy i helvete vilka planer jag har när skolan slutat.

thai i tre månader står först på min lista, det är bara ett måste.
sen göteborg. tänk va härligt att flytta ifrån den här hålan. visst att man har växt upp här och hatft jävligt kul på vägen, det är det ingen tvivel på men tänk känslan när man flyttar, det ska bli sååå skönt!
sen massor av saker som ännu inte är helt genomtänkta som kanske är dumt att nämna i bloggen.




angående mitt inlägg imorse så känner jag mig fortfarande känslomässigt handikappad. jag vet inte riktigt vad det är jag känner för känslor. förutom det här med att jag vill att skolan ska ta slut så fort som möjligt så är det såå otroligt mycket mer jag vill ska hända i mitt liv. men allt blir ju inte riktigt som planerat. man lkan inte alltid få som jag vill har jag märkt. men jag hoppas iaf att det löser sig på bästa sätt.

nej nu ska jag sova någon timme eller två sen drar jag mig mot sigtuna och jobbet!
pusshej <3

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0