jag var fan inte frisk igår..

nej just det. precis som jag skriver i rubriken så var det. vem fan sätter sig på en moppe kl 12 på natten och kör till väsby?
inte likt mig, eller jo det är det ju iofs eftersom det är en galen grej så är det likt mig, eftersom jag alltid gör galna grejjer.
det hemska var att jag inte hade en aning om vart karln som jag skulle till bode och när jag kommer fram där jag skulle stanna och ringa katja så upptäcker jag att min mobil är borta!!! jag fick panik och började gråta, kastade ut alla mina grejjer på gatan i regnet. heeelt gaaalet! men klantig som jag är så hade jag gömt mobilen i tröjfickan. och jag hade min fina stekigt nya jacka på mig över så det var liiiite svårt att hita in liksom ;)

aja trött som fan är jag idag iaf. kom hem efter en halvtimmes moppetur från väsby. då var väl klockan ca 4. och efter 3 timmars sömn var det bara kliva i skorna och traska ut med hundarna.

så mycket hade jag att säga!!

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0