jag ramlar och håller andan lite till

ibland förstår jag mig inte på mig själv.
jag behöver dig, men varför då?
hur kan du ha väckt mina känslor på så kort tid?
jag är glad fö att jag saknar dig.
jag är glad för att du finns.
jag är glad för att du saknar mig.

jag är glad för att du snart kommer hem!






du kom i precis rätt tid. du dök upp som skickad från där uppifrån.
jag tror änglarna vakar över mig och ser när jag är ute på villovägar.
för det var det jag var.
gjorde saker som jag egentligen inte förstod mig på.
jag gjorde saker som änglarna inte ville att jag skulle göra.
det var därför dom skickade dig, min ängel!


Kommentarer
Jag heter K

jag blir glad när jag läser dina ord therese.

jag blir glad att du är glad.

jag blir glad att han kan göra dig glad.

2008-08-04 @ 21:29:52
Titta in på min blogg http://lovstraand.blogg.se/

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0