har jag vaknat?

njjeeee, eller frågan är väl snarare om jag vill vakna?
vakna upp ur mitt ide där jag krupit ner i.

igår när jag gick och la mig kunde jag inte somna.
jag hade så mycket jag ville sätta mig och skriva i bloggen.
nu när jag inte skrivit på så länge och låg och tänkte på
allt som man kan tänka på så välde känslorna fram.
jag vill skriva om hur arg,glad,ledsen, ja överhuvudtaget
så ville jag skriva om allt jag kände och jag kände så
mycket känslor att jag inte ens vet om jag skulle fått fram
något.

nu ska jag iväg till skolan och göra lite nytta. slutar halv
fyra idag och börjar jobba kl 18 så det blir ganska tajt
idag. får se om jag hinner sätta mig ner och kanske
skriva lite om hur jag känner mig idag istället.

puss på er!












Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0