ett v eller ett hjärta?

idag fick jag en chock!!!!!
ankan vissade mig och katja en väldigt underlig sak?! hur lyckas hon?
men det viktiga är att jag älskar henne ändå...! <3


jag luktar stekos i håret och är på fest i väsby...? det går fan inte ihop...
NEJ helt enkelt.

och förstår ni då vilken "rolig" fest jag är på om jag står och bloggar på fest???


nejj det funkar inte.. helt enkelt inte??!!!

jag saknar min ELIN!! min egna ryss. min egna liksom.
måste se henne nu nu nu!!

och så jobbade jag med jossan idag, det var ruuuligt! vi körde movesen till "bag in da box" med skurmoppen.
i två timmar städade vi idag, riktigt pain in the ass!!!

men men nu ska jag tagga till, kanske ta min moppe och åka min väg till odensala, mitt odensala.. mitt hem och mitt allt.

nej nu börjar det gå för långt...
pusshej! <3

Kommentarer
Jag heter Angelica

DET ÄR ETT HJÄRTA UPP&NER (A) hihi

2008-08-13 @ 12:04:24
Titta in på min blogg http://schpanki.blogg.se/
Jag heter ean

jag saknar dig också min pannkaka! vi måste ses någon dag, snart, NU!:) <3<3

2008-08-13 @ 13:58:15

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0