en spårad dag;

ja vad annars? en dag med mig för det första, den kan inte bli annat än väldigt spårad och sen när man har elin med sig vid sin sida. då blir det gaalet! jag blev upphämtad av elin och emmanuel i elins nya bil efter skolan. gryymt! skjutsade ner emmanuel till stationen och sen begav vi oss hem till elin för att fixa en cd skiva till bilen och sen ragga oss fram ändå till väsby centrum. där skulle jag kika på ett par byxor som jag sedan fick köpta av min käre mor. sen "köpte" jag och elin lite underkläder. det är så skönt att sådant kan vara vääldigt billigt ibland. när man har tur, "blink blink"

sen var vi sjukt hungriga så vi begav oss till elins place, svullade i oss lasange, oj jag glömde, hennes mammas gooooda lasagne! väldigt viktigt.
sen svullade vi oss en annanas, as always!
och tiggade åt mig skjuts hem gjorde jag också, men du fick ju trots allt ett kinderägg på köpet!!!!


älskling du gör mina dagar! du är underbar <3


Kommentarer
Jag heter ean

haha fan skivan var grym, om den nu skulle ha funkat, och det är aldrig fel med vääääädligt billiga underkläder, mohaha.

och jag måste ju säga att jag känner mig vääldigt...snygg? NEJ mongo på denna bild ;) hihi men what the fuck, den bjuder jag på:)

älska<3

2008-08-28 @ 15:50:01

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0