Ankan gör mig så glad...

ja så är det verkligen. jag vill absolut inte att någon utav mina andra underbara blir ledsna i ögonen bara för att jag just nämner ankan som en underbar vän. alla ni andra är också underbara. men alltid när jag smsar, pratar i telefon eller träffar min älskade ankan så blir jag så otroligt glad. jag blir på så bra humör. hon är en sån bra människa. alltid lika stört rolig och får en annan att inte känna sig så dum iaf, hihi!
nej med seriöst, jag är glad att vi funnit varandra igen och att det känns bra, för det gör det iaf för mig. det känns otroligt bra. och att becca finns med i bilden igen gör mig också jätte jätte glad. lite ledsen blev man ju allt när vi gled isär i nian. men ni betyder mycket tjejer och det gör ala ni andra också. (det kommer säkert ett inlägg om er också ska ni se, hihi)

och tillsist vill jag säga; imorn sjävlar!!! ankan och jag är tagade som satan!

Kommentarer
Jag heter Angelica

Jag älskar dig, och vet du? du gör mig mycketmycket glad du också! <3<3

2008-08-30 @ 12:38:18
Titta in på min blogg http://schpanki.blogg.se/

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0