Varför?!

Nej nu kommer jag ju med en sån där dum fråga igen..
Joo varför?
Varför i hela fridens namn ska det altid bli som det blir.
Kan det aldrig bli på något helt annat sätt.
På ett lättare sätt helt enkelt.
Jag skulle vilja att livet var lätt hela tiden.
Men tydligen så går det inte att fixa.


Jag vill vara en sån där stenhårt sak som aldrig tar åt sig av vad som sägs och aldrig faller för vad någon sagt.
En sån där som min personliga coach.
En sån som han som sa åt mig hur jag skulle få svar på sånna enkla frågor.
En som inte är som alla andra.
HAn som sa något speciellt till mig, något som om varför man gäspar eller hur jag skulle göra med skolan.

Tack för att du finns! Snälla ta emot mitt tack. OCh var stolt över den an du är. Jag är så glad över att det var just du som hjälpte mig! Tack, tack och åter igen tack!

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0