Torsdag.

Jaa dag är det torsdag. Och det har inte hänt ett enda skit idag. Kom till skolan och märkte a vi hade två fuckin timmars håltimme. Så vi satt och spelade kort då sen hade vi två timmars lektion. Och nu sitter jag hemma vid datorn och ska snart ta en härlig promix i solskenet. Fick iofsreda åp att vi har sovmorgon imorn så det var juskönt, för en gångs skull liksom. Ska på en teater sen men Carina sen ska jag och Elin på dans.



Fuck no..? Varför alla dom tjatande tankarna. Och nej jajg vet inte hur man får svar på allt. Det enda jagkan göra är iofs att försöka. Men just nu vill jag inte. Jag vill hellre lägga energin på att tycka synd om mig själv ett tag och gå ut i den finavårvädret och sjunga, sjunga högt som fan för mig själv. Ja just det vill jag göra. Nu och föralltid.

Shit, det finns så mycket jag skulle vilja skiva i den här bloggen. Men allt man skriver som blir fel får man ju typ skir för, för att alla ska lägga sig i så mycket och tycka och tänka så mycket som dom inte har ett endase dug med att göra.

Nej nu slutar jag..!

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0