Söndag!

Idag är det söndag och den vanliga söndagsångesten kryper fram under skinet på mig. Jag vill inte.

Igår jaa igår, jag vettefan vad som hände. Lite galet blev det alt tror jag och några tråkiga sms fick man ju också. Och kanske inte en allt för glad hälsande min. Nej du man får betala för sina synder. Men nej jag orkar inte!
Allt är nog för jobbigt för att ta hand om det nu. Ja jobbigt är det.
Vill bara tillbaka til Thailand, värmen, havet och alla helt för underbara människor. SAKNAR!!

Igår kom ju iaf sykonen Sundström hem och stökade i huset. JAg som hade städat för deras skull, suck! Jag fick iaf några superfina presenter av min älskade syster. En adidas munktröja, en söt liten spegel, et kuddöverdrag och hör och häpna en telefon inte en mobil men en hemtelefon som är formad som en mun, hihi man pratar i överläppen, lite fräsigt allt?!

Vi har alldeles nyss ätit en mysig söndagmiddag hela la familia. Mysigt! Ska försöka ta tag i pluggandet, det behövs verkligen... Eller så kanske jag somnar, fick bara 3 timmars sömn inatt. Inte bra nej!

Nej nu ska jag sova.. eller nej plugga var det..? Jag återkommar senare.
Pussss <33

Kommentarer
Jag heter K

jag hatar söndagar.
nu är jag nyfiken på en grej.. (a)

2008-04-06 @ 17:44:19
Titta in på min blogg http://lovstraand.blogg.se
Jag heter Mikaela

Jag hade också tankt köpa en pussmuntelefon! Men jag var för fattig! Hihi

Vill också tillbaka till Thailand! Hatar sverige.

2008-04-06 @ 21:20:49
Titta in på min blogg http://vante.blogg.se

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0