Slänger in en dagens!

Dagens humör: Trött och sjukt otaggad!
Dagens borde: ingen aning, har inget jag måste göra.
Dagens frisyr: Typ uppsatt.
Dagens klädsel: Jeans, vit tröja.
Dagens planer: Promenix med hundarna, teater med Carina och dans med Elin
Dagens materiella vill ha: Nya byxor, vettefan varför men..
Dagens längtan: Efter ett liv!
Dagens fundering: Vad ska jag säga, om det där du vet som bara vi vet om?
Dagens beroende: Ipod och kanebo läppglans.
Dagens tråkigaste: Varför blev det mitt problem, jag va ju inte ens i Sverige? 
Dagens personer: Carina!
Dagens tidning: Nej tack till läsning...!
Dagens låt: Razorlight - Before I fall to pieces

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0