Pics som aldrig kommer glömmas - sälen 08

Som jag lovat kommer här lite bilder från sälen. Titta och snälla njut och tänk på att "vii vaaar ju på seeemester"!!! (klicka på bilder för att se dom större)

Jag, Elin och Fliz i sittliften
Elin och Fliz i backen
Jag och Elin
Lunchtime
Elin och Fliz
Jo då vi lyckades nästan men vi trillade i sista stund
Fliz i trollskogen
Elin och Fliz
Jag och Emelie
Jag och Elin i kanske vårat nya hem
Fliz och hennes nya bästis
The pappies
Stekigt
After ski
Fliz
We like after ski
Fliz och Emelie, där vi till slut hamnade
MAckan och Jag
Fliz på after ski
Alla som inte hoppar är sickare!!
Jag och Jacob
Jag
Jag och Jacob
Jag, Jacob och Jimmy
Jag och Fliz
Fliz, Emelie och Jag
JAg och FLiz
Emelie, Fliz och han som jag inte minns namnet på..
After ski vart galet tillslut
ch ännu en gång, saknar!!!

Kommentarer
Jag heter Felicia

GALET SNYGGA BILDER!
dock inte alla på mig, men men, de bjuder jag på ;) men asså vi måste nästan läggga upp trollkörfilmen! :D haha

2008-04-22 @ 18:30:51
Titta in på min blogg http://Fliiz.blogg.se

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0