Nu var det allt längesen hörrunini!

Hejsan hoppsan alla glada bloggläsare!
Idag är jag glad, kanske lite för glad. Nej jag får nog vara så här glad. Iaf helgen som va var jag och en utav mina hundar med på ett såkallat "mini agillityläger". Det var super kul och Bosse var skit duktig. Igår gick dagen sjukt långsamt men jag överlevde. Idag hade vi nationellt prov i engelska, visst jag är inte världsbäst på engesla men jag hoppas på G iaf. Och nu vntar två och en halv timmes träning med båda hundarna. Egentligen har jag min egna kurs idag men jag tänkte träna mina egna hundar innan. En timmes intensiv träning gör susen vet ni! Jag är på ett sånt jäkla bra humör, att jag har kommit igång med hundträningen (igen) känns så himla bra. Måste ju liksom ta tag i det. Det är verkligen super kul men den senaste tiden måste jag själv erkänna att jag har varit sååå jävla lat. Fy fy!!

Men men nu väntar agillity planen i knivsta!  och imorn väntar uppsala =)
pussss pusss

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0