Måndag, ovanligt bra..

Idag är det måndag och en ovanligt bra måndag. Jag brukar alltid tycka att måndagar är sjukt jobbiga men idag gick både skolan och tiden efter skolan bra. Försov mig ju iofs rejält men kom till slut upp och iväg på moppen. Alla lektioner gick bra och eftersom jag typ inte besökt skolan på flera måndagar så tyckte jag nästan att det var lite roligt idag. Efter skolan var jag skit trött men bara så där skönt trött som bara jag kan bli, hihi! Därför käkade jag bara lite middag och sen gick jag och la mig för en liten powernap. Vaknade upp typ två och en halv timme senare men en såndär skön-efter-powernap-sovstrunds-huvudvärk. Kanske inte finns något som heter så men ja ni fattar nog vad jag menar.
Fast en sak som kanske är lite jobbigt är att huvudvärken börjar avta och jag blir bara piggare och piggare, och snart är det ju dags för att duscha och en sen sova igen.
Imorn ska jag upp mycket mycket tidigare än vanligt. Ska vara hemma hos Carina kl 07.50 imorngonbitti för att sedan hämta Nazanin och sedan åka till Valsaskolan, tror jag, för att föreläsa om barnkonventionen. Kul kul!

Nej nu blir det nog duschen sen sova. Vill verkligen inte vara tröt imorn.
Kan ju glädja mig åt att jag bara kommer hinna gå på en timmes lektion imorn eftersom vi slutar 10.30. Då ska jag och mina classmates till kina för att käka god mat. Det är ganska kul det där att jag ska till kina och käka mat för jag har aldrig kunnat äta kina eller thai mat i Sverige, jag tycker att den maten ska man äta i deras länder men nu har jag lärt mig det helt plötslig. Kanske för att Carina har tvingat mig till det, hihi. Nej kanske inte tvingat menmen.

Nej nu blir det duschen. Tack och hej! Pussss

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0