Juuuuste!

Juuste! Nu är vi hemma efter mycket om och men, hihi nej men kul vart det allt. Med after ski med ett helt jävla hockeylag är man inte ledsen att man åkte väg. Juuste, vi hade skit kul! Och nu är vi hemma i tråkiga märsta igen. Bakis som jag var i bilen idag påväg hem måste jag säga att jag ändå klarade mig bra. Vi anlände ju till stugan från festen ca 04.00 imorse. Och sen blev det telefonsamtal av en viss kvist som gick på knak hela jävla tiden (Hitler)!! Han inblade sig själv att alla var vakna och hade fest men ack så fel han hade, alla sov ju för fan!
Simn myggan kramkalasis, ja vad ska man säga. Jag fick ju inget kramkalas, hade annat för mig just då men Tessan är ju nöjd ändå eler hur Fliiz, min älskade tvilingsyster. Fan hela after skin sjöng för oss. Det var ju änå nice!

Nej nu ni ska jag inte avslöja allt för mycket om helgens händelser. Juuuste. Over and out!
Puuusss!

Kommentarer
Jag heter Felicia

Good sistaaaa! bara toppen av isberget får läsarna veta (A) men JUUUUUUUUUUUUSTE du måste lära dig att lägga in bilderna i en delad mapp för elin är ju fan aldirg inne på msn :S Men frågan är, "har du tid eller"? (A) haha, looovie

2008-04-20 @ 21:47:07
Titta in på min blogg http://Fliiz.blogg.se

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0