Idag.. nej tack

Idag har nog varit den jobbigaste dagen på länge. Jag vaknade, pallrade mig upp satte på mig träningskläder (första lektionen var idrott), där läraren rent ut sagt körde skiten ur oss. Sen flöt dagen på i ett jävligt segt tempo. Och nu äntligen har jag kommit hem. Så sjukt jobbigt det är att åka buss också. Jag menar jag ville helst inte ta moppen när jag vaknade och fick se den vita snön liga på baken. Nej tack till snö!
Dagens lektioner var inte heller dom roligaste, engelska, matte, geografi och historia. Åhh jag blir bara tröttare av att tänka på saken.

Nej jag måste försöka koppla bort tankarna på skolan ett tag. För att kunna slappna av. Kanske tänker på dagens samtalsämne på matten, hihi! Det spårade lite där kanske. Det började med att bara fråga om en lunch och slutade med att det skulle vara fest hemma hos mig med ryska posten och bara en person bjuden.
När jag tänker på mina och Felicias spårade stunder kan jag bara tänka mig hur det kommer bli i Sälen next week, Super galet!

Kursen igår mina damer och herrar gick jätte bra. Jag var lite nervös ett tag men allt löste sigförutom att vädret var uruselt. Det blir kanske vår till nästa vecka, hoppas på det bästa.



suck suck ! Tiffany och jag längtar till helgen...!

Kommentarer
Jag heter Anonym

jag har blogg nu (a) puss

2008-04-09 @ 16:51:11
Titta in på min blogg http://finkesblogg.se

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0