Åhh Åhh, va det är skönt att va arg....

Åhh vad det är skönt att vara naken sjunger dom ju i låten egentligen men jag kom bara på att tänka på den låten nu för att jag blev så sjukt arg idag.
Att en människa som man tycker om så sjukt mycket kan förstöra ens liv så sjukt mycket är så fuckin konstigt. Jag ringde ett enda telefonsamtal och det förstörde min dag. Kom hem från Thailand imorse och alldeles för bara en halvtimme sen förstördes denna dag. Hur sjukt kan det vara. Jag måste  bara säga att jag har fått nog, jag har fått nog av dig och din falskhet. Visst, jag vet själv att om vi någon gång kommer stöta ihop så kommer det vara likadant. Jag kommer fortfarande tycka om dig och din personlighet lika mycket.
Det jag blir mest arg över är att jag verkligen inte kan släppa dig varken in eller ut kan jag släppa dig från mitt skal.

Aja nu pallar jag inte skriva mer om sådant skit, övergår till ett roligare ämne istället =)

Jag kom ju somsagt var hem från Thailand imorse. Och när jag var där nere så träffade ju jag min mammas gamla chef, hmm känns lite konstigt att säga med aja han heter Thomas "luppe" Fhälman. Jag hoppas att han läser detta för jag vill tacka honom så sjukt mycket, våran långa pratstund om livet hjäpte mig något så fruktansvärt mycket. Allt han har sagt till mig har jag verkligen tagit till mig och verkligen tänkt igenom. Han drog som exempel upp att jag stod mitt i vattenpöl full av äckligheter. Ska jag då vända eller ska jag pina mig dom två sista åreen med skolan. Svaret fick jag av honom, eller jag fick hjälp på traven av honom för att hitta svret, Tack Luppe! Tack tack och åter igen tack =)

Nej nu orkar jag inte skriva längre men vi hörs ikväll!
pusssss

Kommentarer
Jag heter johanna

vad skönt gumman att det känns bättre för dig, verkligen! och så roligt att du är hemma igen, har saknat dig så. älskar dig therese!

2008-04-02 @ 18:13:49

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0