Varför just jag?

Varför just jag?
Varför ska allting bara bli fel?
Varför denna jävla ångest?
Varför ska livet vara så jävla svårt?


Flera (många,många,många) tankar bara rusar runt i mitt huvud.
Men jag kan ändå inte fatta något vettigt beslut.
Allt kommer gå åt helvete om jag inte bestämmermig snart.
Hur ska jag göra?
Skolan tar kol på mig, jag orkar inte ens andas..
Att den måste vara så jävla krävande.
Att hoppa av är inte ett alternativ, men byta? Vill jag verkligen det?
Har sådan jävla ångest över detta jävla beslut.
Och vem kan jag vekligen prata med?
Visst, alla mina vänner ställer upp på mig det vet jag.
Men dom vet ju inte hur jag tänker oc känner mig, och det går verkligen inte att beskriva.
Jag finner inga ord som kan beskriva min rädsla och min ångest.

B E S LU T S  Å N G E S T !

Aaaahhh jag blir galen!

Kommentarer
Jag heter amanda

jag känner igen den där känslan, ångest, beslutsångest. då man inte kan bestämma sig för att man vet att det finns både för och nackdelar oavsett vilket beslut man fattar. jag känner igen det där.

jag har fortfarande ångest över om jag har fattat rätt/fel beslut.

2007-12-17 @ 18:33:53
Titta in på min blogg http://allasamanda.blogg.se

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0