Trevlig dag!

Idag va en väldigt trevlig dag, jagvaknade upp hos Pontus efter gårdagens "chillkväll" hemma hos Vanessa. Fixade iordning mig litegranna och tog bussen mot stationen. Där möte jag upp Johanna (bästa vän),och vi gav oss iväg för shopping, Wohooooo för mellandagsrea.
Jag inhandlade två tröjor och ett par jeans. Ja, jag har lovat mamma att inte handla upp alla pengar på engång.
Men imorn ska jag änd till Kista centrum och där blir det vällite mer shopping.

Efter stan åkte jag till solexpress och solade mig (måste vara neger på nyår). Därefter hem och duschade sen har jag spenderat kvällen i soffan framför Ugly Betty och Happy feet med Johanna. 

C I A A A O O O O O  !



Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0