Nyduschad,Bullar&Alla som inte dansar!

Mmm, det är så härligt när man slutar så extra tidigt och bussen gå hem i matchande tid (den gör ju inte alltid det efterom jag bor på landet). Och så är det sådär härligt kallt ute så man bara vill krypa ner i sängen och kika på en mysig romantisk komedi. 
Iaf när jag klev innanför dörren blev jag varmt välkommen av mina kära hundar.. Klev in i duschen och värmde mig lite, Gick ner i köket efter det och värmde på mammas hembakade bullar... Och var hamnar man sen (närman eentligen behöver plugga) jooo, visst man sätter sig framför datorn istället. Åhhh hatar egentligen allaumma uppfinningar. antingen så kollar man på TV eller så pluggar man, SUCK!!!

Aja måsteväl slita mig iaf, för historian,matten och tyskans skull! BAJS......
Glad blir man ju iaf närmn pumpar "Alla som inte dansar"-låten!

Kommentarer
Jag heter AMILIA

Asså älska "Alla som inte dansar"

2007-12-12 @ 22:10:31
Jag heter bloggägaren

Grymt skön låt!

2007-12-13 @ 07:17:52

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0