neeej..?!

Tänk att livet är ett jävla mysterie.. Det krävs inte mycket för att en människa dö, och andra lever tills dom bli jätte gamla. 
Att livet kan vara så orättvist.
Och att en vän, ena dagen kan säga: "Vi måste träffas" och andra dagen ligger han på sjukhus och kämpar för att överhuvudtaget kunna röra sig igen. Fan att livet ska vara så jävla orättvist.

Imorse vaknade jag utav att min syster ringer till mig, hon behöver skjuss hem. Och innan hon lägger på berättar hon vad som hänt min allra närmaste barmdomsvän som verkligen känner mig utan och innan. Jag fick en chock. Hur kan man låta något sånt här ske?! 
Vad som än händer, så vill jag att du ska veta att Jag älskar dig Jimmy <3 Jag finns här för dig!
RIP Jesper!


  

Kommentarer
Jag heter Katten

Han kommer klara det. :)
du kommer klara det, det vet jag.
jag finns alltid här för dig.
jag älskar dig !

2007-12-02 @ 19:22:20
Jag heter bloggäggaren

jag älskar dig Katja!

2007-12-02 @ 19:24:17
Jag heter ank

ibland börjar man tänka på hur fan saker kan gå så otroligt jävla snett. jag hejar på jimmy.

puss på dig tessan!

2007-12-02 @ 22:47:35
Titta in på min blogg http://schpanki.blogg.se
Jag heter bloggägaren

jag hejar också på jimmy, och jag vet att han kommer vinna!

2007-12-03 @ 12:59:56

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0