Minnen...

Vissa saker glömmer man aldrig. Antingen så är det otroligt bra saker eller kanske mindre bra, rent ut sagt dåliga saker. Saker man glömmer är inte värda att komma ihåg. Saker som man gjort med vänner är svårt at glömma, och om man glömmer kanske det inte är med RIKTIGA vänner man gör det.

Det va en lördag, och som vanligt helt dött i Märsta... Vi hade absolut ingenting att göra. Så smarta som vi är bestämmer vi oss för att "pa-lana" imitt rum. Hur dumma kan man vara liksom...?
Iaf så spårar kvällen med att jag klär ut mig, kör en sväng sats-dans i mitt rum till olika låtar på youtube.com... 

Den här kvällen va nog, som jag minns det, bara en utav våra knasiga damp-kvällar. Vi fann varandra.
Men denna kväll gjorde även ttvåran vänskap tog slut. Sorligt nog. Jag inner inga ord, jagvet inte vlken känsla jag käner. Helt förvirrad, Vad ska man säga?!

Nej jag avslutar här tror jag, innan jag bryter ihop av en helt onödig sak. Det är ju slut liksom. Och jag är inte ledsen över det...

Over and out!

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0