Livet har har sina bra och dåliga stunder!

Livet, som sagt är ju ett mysterie, men vad kan vi göra? Vissa dagar är bättre än andra. Vissa dagar vill man inte vara med om, men och andra sidan finns det dagar man aldrig vill glömma. Vissa dagar känns helt förjävla bra, men vad är det egentligen som får oss att vara så jävla glada eller arga?
För mig finns det så mycket saker att vara glad över, men minst lika många saker som gör mig ledsen eller förbannad. Pojkvän, vänner, familj mm. är ju saker som gör mig glad. Men vad är det som säger att det alltid är så.
För bara någon vecka sedan fölorade jag min bästa vän, och jag ska absolut inte bara klandra mig själv för det var även andra som var inblandade och "medverkade" till att det blev som det blev. Tråkigt tråkigt tycker jag det är när de blir som det blir, om det nu inte blir bra. Och för bara några dagar sedan var en mycket nära vän med om en bilolycka och ligger nu på sjukhus. Visst denna incident går inte att skylla på någon, det var en olyckhändelse amn ska ABSOLUT INTE klanda någon. Men ska detta få ske bland ungdomar? NEJ! Jag tycker det är förjävligt hur många människors liv som står på spel varje minut, allas liv är i livsfara varje tiondels tillochmed varje tusendelssekund som går utav våra liv. Man går inte säker någonstans någongång. Därför vill jag få alla därute att förstå att ta vara på den stund ni lever, jag säger inte att alla kommer dö snart, tvärtom alla kan leva tll dom blir typ 1000 år, eller så an dom dö om bara en vecka. Man vet adrig vad som händer imorn eller om en månad. Därför, varför inte bara tycka om varandra och leva i det nuet vi lever. Stoppa tex gatuvåldet och sluta "hata" varandra. Onödga bråk kan leda till en oskyldig människas död.

Och till ett helt seriöst inlägg, kan det ju vara lämpligt med några helt oseriösa bilder från föregående helg!

Kommentarer
Jag heter EBBBA!!!!

HAHA tessan, din bilder är ägande och även din blogg! stormdiggar den, även du(skrev även så i kattens underbara blogg) ska fortsätta så här då kommer din blogg blomstra!

2007-12-05 @ 17:36:51
Jag heter tessan

åhh, vad glad ajg bli av att du (utav din egen vilja) säger såtill mig ;)
love you

2007-12-05 @ 19:19:35
Jag heter ank

fin leopard, tihi

2007-12-06 @ 21:22:14
Titta in på min blogg http://schpanki.blogg.se

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0