Julafton!

Åhh, en helt underbar julafton har jag haft idag. Har ätit otroligt god mat, och öppnat många fina julklappar.
Bland annat så fick jag:
Ett par perak skidbyxor, ugly bety boxen (bara så otroligt bra), pengar pengar, high school musical 2 (bästa filmen), i-pod nano (den nya mintgröna), sista Harry Potter boken mm.

Jag är jätte nöjd med alla min julklappar.
Och denna dag har varit helt otroligt underbart mysig.
Och Kalle Anka och alla hans vänner var lika bra i år som alla andra år, undrar när man tröttnar?!

Nu väntar mellandagsrean för att spendera mina pengar på =D
God Jul!
P U U U U S S S S S S S

Kommentarer
Jag heter johanna

vad roligt att du fick det mesta av det du ville ha iallafall, boken fick jag med så ikväll blir det läsning, mycket motiverande. ringer dig tomorrow!
vi måsta åka på rean älskling.
love you !

2007-12-24 @ 21:39:43

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0