Heldag med mami!

Åhh, min dag blev helyckad.. jag vaknade ur en skön sömn ungefär vid niotiden. Gick upp, hade inte så stor aptit men fick iaf i mig en macka och ett glas juice. Tog det ganska chill fram tills 12 tiden. Började då fixa ordning mig lite. Vid halv ett tiden åkte jag och mamma väg till  VäsbyCentrum. Vi gick och kikade lite, och mamma införskaffade sig ett par byxor, en klänning, en skjorta och lite annat smått och gott. Jag köpte bara ett grått "mysset". Vi köpte även kattmat till våra små kissemissar. Vi tog en fika innan vi åkte hem, n helt helmysig dag me

Kommentarer
Jag heter kisse

härlish :D
vart köpte du ditt mysset ? såna är mysiga :D

2007-12-04 @ 16:57:22
Titta in på min blogg http://lovstraand.blogg.se

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0