Fredag, Kista och Shopping!

Ännu en härlig fredag har kommit... Jag spenderade dagen med mina älskade kusiner; Johanna&Madde&Bellan&Natta. Vi åkte till Kista centrum och shoppade lite. Jag köpte några tröjor och lite smycken mm. Kvällen ska jag förmodligen spendera med Katja&Ponts&Flip. Det blir myyys..

Johanna tappar en 50-öring på marken och säger:
"Ähh låt någon fattig taden."
Bellan böjer sig ner för att ta upp den...
HAHAHAHA!

Natta ska betala avgiften i P-garaget som kostade 45 kr, ho stoppar in en 50-lapp och får tillbaka en femma i luckan. Bellan går fram till automaten och känner om ligger något mer i luckan. Och alla i kön stirrar på henne.
HAHAHAHA!

Ett gott skratt förlänger livet!


Kommentarer
Jag heter johanna

HAHA, asså roligaste dagen på länge bästis.
"madde vi gå bara runt hörnet" du springer runt hörnet.
eller "tarzan och "janne""
det var mycket mer roligt, underbart med skratt som kommer direkt från hjärtat!!

älskar dig

2007-12-29 @ 00:38:08

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0