Fredag, Hallelujah !

En ny fredag har precis börjat, och jag sitter i biblioteket i väntan på att min engelska lektion ska börja. En helspäckad och rätt lång dag har jag att se fram emot idag.
Först ska jag ju gå i skolan, dock bara på två lektioner; engelskan och samhälle.
Sedan väntar ett möte med ´Anti drog gruppen´ kl. 12.00
Kl. 14.00 ska jag sedan vara nere på folkets hus för repetion av lucia föreställningen. (Ingen får lämna platsen förens alla kan hela "rollspelet")
Efter det ska jga träffa Clara som jag inte träffat på typ 100 år. Det ska bli riktigt myysigt. Hon ska hjälpa mig att färga mitt hår, endast blonda slingor. Och vem vet kanske klipper av håret lite mer idag eller mycket mer. Det återstår att se.
Ja det var väl allt jag ska hitta på idag. Ska upp hyffsat tidigt på lördag så jag ser fram emot en lugn kväll med idolfinalen, Marie MÅSTE vinna! HejjaHejja!
Ciaaaaaoo!


Kommentarer
Jag heter katten

sen får vi ju inte glömma din middag ! I'm looking forward to it !

lovelovelove

2007-12-07 @ 14:44:54
Titta in på min blogg http://lovstraand.blogg.se

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0