En vanlig dag, eller?

Tisdag, en helt vanlig dag eller... helt ovanlig?!
Allt jag känner är en känsla som jag inte känner igen.
Jag känner mig förvirrad, helt enkelt känns det som om jag inte vet vad livet går ut på.
Ska jag leva det liv jag lever, eller ska jag byta?
Det vore ju helt underbart om mankunde byta, tänk att ha några liv hänga i garderoben.
Vakna på morgonen och känna efter vilket humör man är på, och därefter välja liv.
Tänk vilken bra ide.

Nej, denna känsla får inte ta över. Nej jag måste orka igenom den här krisen. Jag ka inte låta den ta över.

Aja, nu väntar Ikea, Kista Centrum och Apoteket med systeryster!
P U U U S S S S S S


Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0