En helt lyckad lördagkväll!

Idag är det ju då söndag, suck! Imorgon börjar ännu en jobbigt äcklig skolvecka. Igår var ju jag och några vänner på manifestationen för Jesper, det var så jävla hemskt. När jag satt där och bara lyssnade på, bland annat låten som Fredrik Johansson har gjort så kunde jag inte hålla tårarna inom mig. Jag brast... Men när vi kom hem så, visst detkänns hemskt att säga men jag la det bakommig och vi hadeen helt underbar kväll. Vi lagade mat och hade det riktigt mysigt =) En hellyckad lördagkväl om jagfår säga det själv. Här nedan ser ni bilder från kvällen mysigtheter, kan ju också kika in mitt hår (lovade ju att lägga upp någon bild på den)



Söndagsstäd och parlamentet väntar...
CIAAAOOOOOO!

Kommentarer
Jag heter Anonym

fint ditt hår blev

2007-12-09 @ 20:19:02
Jag heter Anonym

oh lördagen var en perfekt lördag! hihi jag gillade din systers nya boendekompis (a)!

2007-12-10 @ 20:35:59
Jag heter bloggägaren

jaa patrik är en hyvens grabb =D

2007-12-10 @ 22:15:20

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0