Dan före dopparedan...

Dagen före julafton och jag sitter och kikar på "Skruva densom Beckham", kan det bli mer mys?!
En helt klart motivernade film, även fast man kanske inte är helt insatt i det därmed fotboll...

Menmen, saknar min Pontus gör jag också, så inått mycket.
Och trots allt dåligt som hänt mig under den senaste tiden, behöver kanske inte gå inpå närmare detaljer än dom "skumma telefonsamtalen","ångst", "mamma&pappa problem"...
Ja det var väl en del utav allt skit som drabbar mig hela tiden...SUCK!

Nää nu pallar jag inte vara uppe längre, det skumma är att jag inte har gjort något idag, så jag fattar inte hur jag kan vara så trött... Men det kanske är just det att jag inte har gjort något som är felet. Hmm det där tå att tänka på.
God natt, hoppas tomten kommer inatt, NOOOOT!

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0