Att vela är inte alltid lätt...

Vad ska man välja?!
Livet har både bra och dåliga stunder som jag har för mig att jag noterat i min blogg tidigare. Men tänk efter, egentligen utsätts vi för många svåra, nästan helt omöjliga saker. Men ändå så klarar vi av det. Och tänk på alla de svåra valen vi måste göra. Det är en stor mängd saker som jag får upp i huvudet när jag tänker på hur svåra alla val är i livet. Att man har enorm stor press på sig om man ska ta sig fram och lyckas med det man vill bli i sina drömmar. Visst drömmar är ju inte alltid kapabla att gå i uppfyllelse. 

Helt oväsentligt inlägg, men jag bli lite "spak" när jag tänker efter på hur Gud skapade människan...(nej jag är kanske inte kristen, men jag vet ju inte säkert hur allt kom till)

OVER ÄND OUT!

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0