19.00!

19.00 Samlas alla idag för att manifestera för Jesper Jakobsson som omkom i en bilolycka söndagen den 2 december. Efter att jag och mina flickor har delagit i denna manifestation ska vi hem och lag Tacos, mums! 
Det är sjukt det som hänt, alla tänker på dig Jesper, Vila i frid! Och jag ger dig allt mitt stöd Karlsson. Du är som en bror för mig. Jag älskar dig! 

Stan idag va riktigt mysigt. Katja införskaffade sig sin nyårs outfit, riktigt fajn =D Och Pontus köpte att parjeans och en finfin möss, mihi!

Lägger upp en bild sedan påmitt nyklippta och färgde hår.


Kommentarer
Jag heter ank

.. och sen träffade ni tre idioter ? hihi

2007-12-08 @ 18:02:47
Titta in på min blogg http://schpanki.blogg.se
Jag heter tessan

haha, ja absolut och åkturen hemi mickes bil sa vi inte tala om. soppatorre HAHA!

2007-12-09 @ 11:35:05

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0