första skoldagen...

första skoldagen avklarad då... check! fick hyffsat bra schema, och en bra ny coach.. men klassen, suck! still the same. synd att killar har en hjärna som utvecklas hundra år efter oss tjejer. herre gud. okej nu menar jag inte att alla killar är likadana, det finns faktiskt undantag. få undantag.

menmen.. andra skoldagen då??? jo den ska spenderas hemma... ledighet.. mmm ser fram emot att sova ut imron.. redan liksom.
ja nu undrar ni säkert varför jag är ledig.. och nej jag ska inte börja min sisa hösttermin i skolan med att skolka. jag är faktiskt hemma med gott samvete denna gång. eftersom inte individuella valen har dragit igång än (börjar först på måndag) så är jag ledig eftersom ind.val är min enda lektion på torsdagar. hallelujah!

nej...


Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0